Friday, January 4, 2013

happy new year darling. i love you.

assalamualaikum semua,

sebelum terlambat, aku nak ucapkan selamat tahun baru untuk sahabat, saudara, rakan seperjuangan dan sesiapa yang konon-konon kenal aku dan syam ni. semoga tahun 2013 ini memberi seribu erti dan membawa beribu makna untuk kamu semua. harap tahun 2013 ini jugak lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya. amin~

tahun ni konon-konon nak kembali muda, pergi tengok bunga api kat bukit bintang. alah, saje jea buang masa, asyik-asyik terperap jea kat nilai. sekali sekala apa salahnya kan. ada konsert cina sebelum countdown tu.

meriah dan ramai sangat rakyat jelata, orang yang berniaga snow spray pon bersepah. seronok tengok gelagat dieorang ni. sesuka hati jea nak spray kat orang, aku dengan syam pun tak pasal-pasal jadi mangsa keadaan. tak apa lah, janji happy dan enjoy. kiranya masuk ke tahun baru dengan kegembiraan. harapan aku kegembiraan itu akan kekal sepanjang tahun ni dan insyaAllah sampai bila-bila. heeee ;)

tahun ni aku berazam nak cergaskan minda, sihatkan badan, rajinkan diri dan yang penting terus perbaiki kekurangan diri. sesungguhnya aku ni hanya lah manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan. dari kesilapan lah aku dapat belajar erti kehidupan yang sebenar. dan berharap takkan mengulangi kesilapan yang sama. insyaAllah. dengan izin Nya.

aku doa kan segala impian yang anda impikan selama ni akan tercapai dan dimakbul Allah swt. insyaAllah dan amin.

so,

HAPPY NEW YEAR FRIENDS!!!

with love, 
..:: jujusyam ::..





ok. bai & salam ^-^

No comments: