Tuesday, December 11, 2012

alhamdulillah dah makin tua

assalamualaikum semua!

lama tak menaip lah, janggal pulak rasanya. heee
semenjak dua menjak ni banyak pulak lah kejadian - kejadian yang tak diingini berlaku. nak story kat sini memang tak sesuai sangat lah kan. so semua story - story akan disimpan kemas di memori sendiri. hehe.

eh, lupa nak habaq mai, alhamdulillah umur dah naik satu angka. hehe. tak apa lah dah tua, janji badan sihat, otak cergas dan hidup bahagia. tu pun dah cukup dah bagi aku. yang penting orang - orang kesayangan aku pun hidup bahagia dan sihat - sihat selalu. amin.

terima kasih buat kawan - kawan yang sentiasa mendoa kan kebaikan dalam hidup aku. aku akan sentiasa mendoakan kebaikan tuk korang semua. kamu semua kawan - kawan yang hebat, susah nak ditukar ganti. aku doa kan persahabatan kita berpanjangan hingga ke akhir hayat. amin.

alhamdulillah juga, bersyukur pada Yang Esa sebab buka kan pintu hati aku untuk bertudung. tak ada mimpi ngeri ataupun petanda - petanda yang pelik - pelik, cuma perasaan tu lahir dengan sendirinya. apa - apa pun aku sangat bersyukur. alhamdulillah. akhirnya aku tersedar tanpa paksaan oleh sesiapa.

aku berdoa agar penghijrahan aku ni berkekalan selamanya. en. syam? mesti lah dia gembira tak hengat. alhamdulillah juga. semoga Allah swt berikan lebih petunjuk dan hidayah untuk umatNya yang kerdil dan yang masih mencari - cari jalan yang benar. amin.


nanti lah story panjang lebar lagi eh, In Syaa Allah.

ok bai & salam ^-^

No comments: