Friday, May 11, 2012

dating dengan ex-bf

lebih kurang pukol 4 ptg, aku dengan ex-bf aku menghala ke Kajang, nak beli sikit accessories kereta katanya. so, sampi lah kami kat Hugo Car Accessories. aku pelik jugak, nape lelaki minat sangat barangan kereta ni eh? yang aku perasan perangai ex-bf aku ni, dari dulu sampai sekarang, hidup mati die mmg untuk keretanya! setia kn? harap2 dengan wanita pun setia jugak. << tangan di bahu, mata ke atas >> ;)

da jumpa tmpt fav, aku dia da tak nampak da! -_-!

jangan ingat kami ke Kajang jea, siap pegi Ampang kau cari barang kereta dia, tak apa, aku masih setia menemani mu sayang. harap ko da puas, pasni ko puaskan lah hati aku pulak kan. ^-^
sejam jugak lah aku tunggu dia kat kedai tu, finally kami pun beredar menuju ntah ke mana2. pening kepala dah sebab jammed!! biasa lah MRR2 di senja2 ni kan. aku pun dah jammed da. mau jea aku singgah petronas beli roti kan. faham ke? kompom tak faham! hahaha.

nasib baik bukan den yang drive, kalo den yang drive mau menyumpah mulut den ni haa. mulut ni pulak memang pantas dah sekarang, pantang salah skit, kompom dapat hamun dari den! tapi dalam hati jek, nak lebih2 gua bukan gengster lor. haha

our plan mau ke Pavillion actually, tp disebabkan jammed yang macam bangang, ex-bf aku ni dengan muka yang agak selamba belokkan stereng ke Klcc, da belok baru mau cakap, " kite pegi Klcc jea lah, jammed sangat lah" -_-" malas nak bising, sebab aku pun tak kesah. hahahaha. soooooo, welcome to Klcc!

seronok memang seronok, orang pun tak berapa nk ramai, tak ade lah semak kepale hotak aku ni kan. berhimpit2 dengan manusia. bejalan pegang tangan, of coz! kadang2 lepaskan jugak sebab batak tengok baju, handbag, kasot dll. alamak, bukan selalu pun nak jadi batak kan. ex-bf aku pun dah macam batak jugak. oklah tu, same2 batak! ^-^

ada ku kesah, ko begambar macam bangla kat klcc okay!





perut pun dah kenyang, kaki pun dah sakit sebab jalan serupa itu lipas, duit pun sudah habis, jadi ada baiknye g tengok movie! yeay, suka2. so boleh lah aku melepet kat dalam movie tu kang. letih beb, dahsyat! nasib baik pakai crocs original. haha, perlu ke nak cakap original? dah terekot da aku ni. ekot sape? itu kite tak tahu. haha.



jadi, sampai disini saja lah cerita ala2 poyos dari aku. semoga berjumpa lagi di next episode!
assalammualaikum !!


ok. bai ^-^

No comments: