Thursday, May 22, 2014

dag dig dug . . . tak lama dah lagi

assalamualaikum dan selamat petang,

nervous tak terhingga , tinggal beberapa minggu jea lagi ni . harapan aku semoga Allah swt memudah kan segala urusan dan memberi keizinan tuk kami suami isteri . harap dapat diberi peluang . merasa menjadi seorang wanita yang sempurna dan mempunyai keluarga yang sempurna .

tanda tanya ?? tak apa , aku biarkan korang bertanya - tanya . semua tu surprise . kalau dah surprise mana boleh nak story dulu , kena lah tunggu sampai masanya akan korang tahu jugak . baru lah masa tu korang cakap " tak ada lah surprise sangat , poyo juju ni . hahaha "

masa hampir tiba , bebarang pun dah complete , cuma tunggu ketibaan yang terindah jea lagi ni . seperti biasa , aku minta jasa baik korang doa kan supaya segala urusan tuk aku dipermudahkan . semoga apa yang aku impikan ditunaikan oleh Nya .

dag dig dug , di dalam dada . . . hahaa tu lah yang aku rasakan sekarang ni . nway , kita tunggu lepas raya nanti , ops , sebelum raya .

adiosss amigosss !

ihsan dari en.google. geram tengok tangan si tembam nih . hehehe 

No comments: