Friday, January 3, 2014

welcome 2014 to our life . be nice ya !

assalamualaikum dan selamat sejahtera ,


tak terasa dah 2014 , euwww cepatnya masa berlalu tak terasa dah tahun baharu . tahun baru , umur baru , shif baru , azam pun baru kot . hahaha . ada ke azam nya ? tahun ni yes ! ada azam okeh , sebab nak jadi orang yang berwawasan sikit yang mempunyai azam . poyo ? yes tu lah azam nya . wakaka ada ke orang berazam nak jadi poyo ? mesti lah ada , tapi bukan aku okeh ?

apa azam aku ? nak mempunyai anak ? tu bukan azam sayang's , tu impian aku . impian dan azam berbeza ke ? berbeza lah sikit - sikit . aku pun tak reti nak huraikan . perasan tak yang aku ni bertanya then aku yang jawab sendiri ? itu maksudnya bukan soalan tuk korang tapi tuk diri sendiri . hahaha

harini terasa boring dan kosong . kenapa eh ? mungkin belum serasi ? hati berat nak tinggalkan ? terbawa - bawa perasaan yang sepi ? atau menyampah dengan semua benda ? haishhh , tak ada jawapan tuk semua soalan - soalan ni . jadi , kita layan jea . . .

dulu pernah pakai nickname lady bravo , hahaha , masa tu giler sangat chatting . yea lah , zaman nak carik jodoh . sekarang dah jumpa jodoh memang tak layan dah la chatting - chatting ni . facebook pun dah malas dah sebenarnya . aktif lagi sebab nak tahu perkembangan keluarga dan kengkawan yang jauh di mata jea . sekarang dah kembali ke lady bravo . bukan aktif berchatting tapi kembali ke shif bravo . shif pertama aku berkhidmat di sini .

nak calendar 2014 ? nahhhhh! ^-^

tq mr . google image :)

p /s : silent is better . don't bother !

No comments: