Saturday, October 19, 2013

Cuba hamil dengan Fertilaid

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

berhabuk dah vlog ni sebab lama tak lap - lap. sangat malas nak update sebarang cerita, ntah jin malas mana yang merasuk aku. idea pun tak de sebenarnya nak merapu meraban kat sini.

perkembangan aku memang tersangat lah kembang. hahaha. semangat betul badan aku sekarang, haishh selera makan memang tak putus - putus. aku pulak yang risau. maksudnya aku memang kena berdiet mulai sekarang. selain dari itu BERSENAM! chaiyookkkkk JUJU!!

ok - ok, nak story pasal fertilaid ni, tahu product supplement ni dari seorang sahabat, dia tak berniaga pun supplement ni, cuma dia beritahu lah kebaikan dan keberkesanan produk ni dekat dia. sebagai seorang wanita yang dah bergelar isteri dekat nak 4 tahun ni, tersangat lah ingin nak mencuba. mana lah tau kot - kot ada rezeki kan. semangat nak mencuba tu memang berkobar - kobar, chewahhhh, beli lah 1 set tuk husband & wife dari seorang kawan yang dah beli tapi tak sempat nak makan dah preggy tanpa dia sedari.

yang bestnya dapat diskaun hebat dari beliau, haihhh save rm30 juga tau. harga tuk set husband & wife tu rm280. kiranya rm140 lah tuk seorang. ada 90 capsules, makan 3 capsules setiap pagi selepas sarapan. supplement ni macam makan jamu tau, maybe lain orang lain effect nya kan. selepas sejam makan fertilaid ni badan aku akan mengeluarkan peluh yang super banyak, lagi - lagi memang aku banyak bergerak. proses pembuangan aku pun makin mantap, yea lah sampai 2-3 kali sehari, ko hadoooo?!

yang paling penting, selera makan aku memang super duper bertambah. tapi untuk seminggu awal sahaja. aku anggap itu biasa sebab kebanyakkan pil - pil hormon yang aku pernah makan memang akan menaikkan selera makan aku. sebab pil hormon jugak lah aku jadi begini. hahaha nak salahkan pil hormon pulak!

termasuk harini, dah 19 hari aku makan fertilaid ni. setakat ni itu jea yang aku dapat beza kan. lain perbezaan belum lagi. belah syam aku tak tau, biasa lah lelaki ni mana sempat nak carik perbezaan before and after kan. yang dia tahu tiap - tiap pagi makan supplement. hahaha. eh lupa, ada 1 benda yang syam perasan dekat fertilaid ni, iaitu ia tak ada sticker lulus dari pihak KKM. Waaaaaaaa, memang terkejut gila, pelik pun yea juga sebab boleh lepas masuk Malaysia. kalau nak kata sticker kat kotak, fertilaid tak ada kotak okeh. blur sangat masa syam tanya, tapi buat tak tahu jea lah. hehehe. sekarang nak habiskan sebotol tu then memang tak nak repeat da. sebab takut!



p/s : next month try new supplement from shaklee. cant wait! weeehoooo. pray for da best! ;)

2 comments:

cjjong said...

Elo...

Salam, so lepas fertileAid tu dpt bantu hamil ke tak?

Unknown said...

assalam..produk luar mmg xada kkm..dorg ada pengesahan GMP.. KKM hny produk utk Malaysia je..