Saturday, June 15, 2013

spaghetti ala - ala juju

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

harini dengan mood yang berbunga - bunga, dengan kerajinan yang membuak - buak. akhirnya bermasak - masak aku di rumah. kalau isteri - isteri lain, masak tu adalah perkara biasa. tapi tidak bagi aku, haha. aku akan masak kalau mood masak aku turning on, ataupun dapat special request dari ehem - ehem. haha laki aku lah siapa lagi? skandal? no way! tak ada masa aku nak berskandal, nak tambah lagi dosa? ahhh harap - harap dijauhkan dari dugaan tersebut. amin~

sudah jauh kita kelaut, meh nak tunjuk sikit spaghetti ala - ala juju. hahahaksssssssss

yummy.. bagi aku lah, bagi orang lain aku tak tahu. hehe

rasa nya ramai yang pandai masak spaghetti ni, jadi tak perlu lah aku nak kecoh - kecoh resepi kat sini, wat malu jea. haha. kebetulan sepupu aku datang dari sarawak rini then lepak kat rumah aku 3 ari ni, kebetulan ada prego dalam kabinet dengan daging hancur dalam peti. jadi bermasak - masak lah aku untuk makanan tengahari kami.

yang melahap aku dengan sepupu aku jea, syam tak layan spaghetti ni. bukan taste dia. sebab tu dikala teringin aku beli kat luar jea. rugi masak sendiri sebab sorang jea makan.

sampai disini sahaja luahan ku kali ini. konon - konon sedap sangat spaghetti ni sampai nak post dalam vlog, yea dak?? hahaha

ok bai & salam ^-^

No comments: