Sunday, September 30, 2012

nama dia Nur Damia Basirah

panggil dia damia gemok jea. hehe

damia ni anak berbuah aku, super adorable. geram okeh ngn dia nih. seminggu ni memang masa aku banyak terluang dengan dia, sebabnye bapak aku datang dr KCH wat checkup kt IJN. so stay kat keramat umah gegurl ni. dia punye suka kami duk umah dia, sampai tdo pon mengigau sebut nama aku, nama atok dia. heee~

nampak sangat dia boring duk umah sensorang kan, kteorang kemana2 mst dia nk ekot. siap nangis okeh kalo xbawak. jangan pernah sebut nak balik, mau mengamuk die kang. handphone kena jaga baik2, klo tak nak main angry bird jea, walaupon handphone korang xde pon game angry bird tuh.

sekarang damia ade kat umah aku, stay kat sini pulok sebab atok dia nk jenjalan nilai. kena lah aku sangkarkan anak2 aku. pernah aku lepaskan, lari betempiaran anak2 aku, damia g tarik ekor lah, tarik misai lah. aku budget dia takot lah ngn kucing sekali kucing takut kat dia. adoiyaiiii

suke soh amik gamba dia. hurm, budget comel sgt lah tu.

ok. bai ^-^

No comments: