Thursday, May 9, 2013

sentap menyentap. hambik kau!

assalamualaikum & selamat sejahtera semua,

haishh, sekarang rajin betol nak menghupdate. mood mari~ ~ so baca jangan tak baca. nanti bila mood lari~ ~ baru korang ternanti-nanti next post aku. huahuahua budget glamour semalaya okeh! bila lagi nak rasa famous amos kembang semangkuk mee. =_="

uols, aku nak tanya, korang pernah ke sentap dengan sesiapa yang bermulut laser? then teros korang bermasam muka konon-konon hati terluka? hehe, saja nak tau kan? ke ada yang pernah sentap dengan aku? hehe, sorry! aku ni memang, mulut jahat. haishhh nasib dah kawen, kalau belom mesti tak laku-laku. T_T

aku ni mulut boleh tahan lah kan, tapi tak ada lah all the time nak menembak orang jea!  actually aku nak bergurau, tapi cara gurauan aku ni kasar kot. hikhik, tu yang sampai ada yang tersentap. harapan aku tak ada lah yang bermasam muka then terus annouce perang!!

tapikan kengkawan, bila aku fikir-fikir balik, sebenarnya orang lain dulu yang melaserkan diri beliau dengan aku dengan harapan aku akan kalah tapi dia tak tahu aku dah pasang pendinding yang tebal supaya aku tak tersentap dengan laser dia tu, haha, itu lah keistimewaan yang aku ada sebab aku ni bermulut laser dan suka bergurau kasar jadi aku kenalah kebalkan diri aku supaya tak mudah sentap. tak ada lah orang cakap-cakap belakang, 'juju tu gurau kasar, bila orang lain gurau kasar dengan dia, dia nak sentap pastu terus muka masam cam taik. puiiihhhhh'

jadi, kepada sahabat-sahabat yang dicintai, bermula dari sekarang aku akan ubah kebiasaan mulut aku ni untuk kebaikan kita bersama. malas lah nak gaduh-gaduh manja dengan korang. yea lah, hari-hari jumpa muka kau jea. kalau jodoh panjang sampai ke pencen lah ngadap kau jea! -_-

jadi kepada yang tersentap, aku mohon ampun dan maaf, harap kau maafkan aku. kita manusia biasa tak lari dari melakukan kesilapan. tak perlu tunggu raya lah yea nak bermaafan. sebab lambat lagi. takut umur tak panjang. ;)

ok bai & salam ^-^

1 comment:

Unknown said...

akak terima seadanya juju ...hihihi
juju xde la kasar mana pun , maybe apa yang juju cakap tu terkena batang idung dia tu yang dia touching tu ala2 sentap tu ...
just be urself beb !!!