Wednesday, May 29, 2013

kakak ipar kaki paw. adik ipar redha^-^

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

Cuaca panas sikit lah malam ni, susah mata aku nak lelap. Kat tv pun tak ada rancangan yang best - best. Layan lah apa-apa yang patut ataupun merapu meraban jea kat sini mana lah tau terlelap sambil menaip kan. Hahaha

Actually, aku baru balik dari Midvalley ni, temankan adik ipar aku menghabiskan sisa - sisa baucer BB1M. Kalau tak silap aku student dapat RM200 seorang. Memandangkan dia dapat baucer ni di saat-saat akhir dia kat matrikulasi, jadi die memang tak gunakan langsung lah.

Baucer BB1M ada had tempoh guna, expired hujung bulan mei ni. Boleh digunakan di Mph, Popular, Mydin dan ada lah bookstore yang lain yang dilantik oleh pihak kerajaan. Untung lah students sekarang, macam - macam dah kerajaan tolong. Harap lepas ni belajar lah bersungguh-sungguh lah eh. Nanti boleh balas jasa pihak kerajaan Malaysia. ^-^

Dah alang2 meneman dia, apa lah sangat kalau nak belanja kakak ipau dia yang mesra pelanggan ni kan. Haha, dia pun offer, aku apa lagi!! Rambang bijik mata aku, melilau lah sana sini cari buku yang aku nak. Rezeki tak baik ditolak kan. Hahaha

Terima kasih wahai adik ipau aka Fatin sebab sanggup belanja kakak ipau mu ini. Haha, kak ju janji akan membaca semua buku ini seikhlas nya.

Ok bai & salam ^ - ^

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: